if i don't find the way, i take another road

jag och jennie lyckas komma imorse, halv sex.. känner mig faktiskt lite duktig :)
nu ska vi snart ut igen och bara leva livet, det är så sjukt bra här.. bara vara sig själv och ingen annan, vara hur barnslig man vill och som sagt, ja bara leva livet och inte en enda person kan stoppa dig! jag är så sjukt glad just nu, finns faktiskt inte ord! allt blir ju mycket bättre när bästavän är här med

just nu sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt är den på högsta volym! sitter även och kollar lite kläder som jag snart ska beställa, sommaren är ju påväg! men nu måste jag skynda mig, vi ska in till "lilla stan härute" och köpa godis, ett måste.. hör av mig ikväll, ha en bra första dag på lovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0