i soon give up, you have come over me

hann inte blogga något efter träningen igår, för när jag kom hem så gick jag & jennie ut och gick med min älsklingshund! sen när vi kom in så gick hon hem och jag börja städa mitt rum lite smått.. känner mig duktig :)
idag så slutade jag skola klockan tolv, i love it..  åkte då upp på stan och mötte syster, jennie skulle ha kommit upp och vi skulle ha gått en stund, men det blev andra planer.. iallafall jag köpte ett par converse, vita! och sen när pappa kommer hem från jobbet ska vi åka ut till marieberg och köpa joggingskor till mig och jag ska köpa några klädesplagg om vi hinner! :) men nu ska jag fortsätta städa mitt rum där jag slutade igår istället för att sitta här och skriva massa onödigt! jag hör av mig ikväll om det inte blir för sent, ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0