i have stopped faking and is happy for real

kom nyss hem från skolan.. dagen har faktiskt varit bra, förutom att jag har varit sjukt trött! nu ska jag plugga lite, sen så ska jag ut till zach en stund, jennie skulle ha hängt med, men hon hade utvecklingssamtal så hon kunde inte! men henne träffar jag imorgon och resten av hela helgen! förresten, dagarna går riktigt snabbt nu, vi har redan gått i skolan en vecka efter sportlovet? det känns verkligen inte som det.. men det är bra att tiden går snabbt, för om tre veckor är det påsklov och då kanske julia kommer hit ända från kungshamn, åh finns inte ord för hur mycket jag saknar henne! juste, jag ska även snart fixa ny header, har redan tröttnat på den som jag har, hihi.. men nu ska jag sätta fart med att plugga, vi hörs imorgon eller ikväll när jag har kommit hem, puss

Kommentarer
Postat av: julia :) NY BLOGG!

saknar dig med hjärtat

2010-03-05 @ 08:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0