i am so happy right now

nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys! :)
den låten har jag gått runt och sjöngt på exakt hela dagen.. jag älskar verkligen helg, man kan sova ut och vara uppe hur länge man vill och inte höra hur någon jobbigt mobilväckarklocka ringer och man är tvungen att gå upp! skönt som tusan iallafall.. idag så var skolan helt okej, sa även hejdå till många glada personer som drar till åre nästa vecka, kommer sakna en del glada ansikten i korridoren! efter skolan tog jag bussen hem och sen dess har jag varit med min bästavän.. hon är så jäkla bra! vi åt pizza och sedan drog vi och kollade på när mitt lag tränade på kif arena.. det var kallt och vi drog hem en stund innan det var slut! vi åkte till hagagården och hälsa på farbror kurre & sedan åkte vi hem och kollade på film.. sjukt mysigt och inatt ska hon sova här.. imorgon så ska vi upp på stan och byta ett par byxor till mig, sedan ska jag köpa lite småsaker.. på kvällen ska vi på bio eller så ska vi bara ha filmkväll hemma? vi får se vad som händer! men nu ska jag sova, ögonen ramlar snart ihop! vi hörs imorgon, hoppas ni har haft världens bästa fredagskväll! :) puss



kolla inte mina lilla & tjocka hand!
köpte ju nytt fint rosa nagellack på stan i måndags..
det var såhär.. ganska fint & en härlig vår färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0