faith hope and love

förlåt för dålig uppdatering men igår och idag har det varit fullt upp.. skönt att det är fredag imorgon och jag drar ut till min kära farmor och är barnvakt, självklart så följer ju bästavän med också! har precis packat klart och känner mig lite smått stressad.. har mycket kvar att göra! jag kommer iallafall hem på söndag och jag tar med mig datorn, och denna gång ska mitt internet fungera, det lovar jag er! men nu ska jag röra mig innan klockan blir för mycket, hör av mig imorgon när jag kommit fram :) puss


allt är annorlunda, det vet både du & jag
jag saknar dig, men kommer jag kunna ta tillbaka dig?
tankarna snurrar runt i mitt huvud och jag får inget svar
jag vet inte vad jag ska tro eller göra längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0