do you remeber me?

igår så gick jag på stan med jennie, det var mysigt.. bara gå runt & prata helt enkelt, tog även en sväng förbi min kära syster och sa hej! jag klippte mig även igår & frägade håret, jag tycker själv att det ser orange ut.. men jag får väll stå ut ett tag till! :) idag hade vi handbollstunering i skolan, och mitt lag vann såklart! nej, men alla kämpade bra & det var straffar och vi alla! en riktigt skön känsla faktiskt, haha! sen hade vi vanliga lektioner och dom gick fort, sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och dunkar musik med högsta volymen som vanligt! men nu ska jag fixa mig lite för sen så ska jag åka ut till min farmor som fyller år idag, hon är världens bästa.. grattis, grattis! nej, men nu kom pappa med bilen, bäst att skynda sig.. jag hör av mig ikväll när jag har kommit hem, puss :)

dagens låt
justin bieber - baby
låten är gammal javet, men den är sjukt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0