you make me happy

oj här var det längesen man skrev något.. det beror dels på att det fina vädret har tvingat mig att vara ute & att jag har tillbringat all min lediga tid med emma! :) den tjejen drog idag till frankrike och jag saknar henne redan, hon kommer hem på söndag och då måste jag träffa henne! åh, att allting jämt ska ligga så långt bort :( tillbaka till bloggadet, nu ska jag sätta igång igen och denna gång lovar jag att försöka uppdatera så mycket som möjligt!
idag var det skola som vanligt, förutom sista lektionen som diana & hälfen av min sogrupp gick på rättegång, diana skämde ut sig riktigt!! efter det så gick jag på stan med storasyster och köpe lite kläder & det sista inför cupen, drar ju till tivedscupen i helgen med världens bästa lag :D nog pratat om det.. inte många dagar kvar tills sommarlovet nu och jag kan inte göra annat än att längta! men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa onödiga saker, utan ska istället börja packa lite smått.. jag hör av mig imorgon och hoppas ni har haft det bra under den tiden jag har varit borta (a)
måste också bara tillägga att martin är bäst!


Kommentarer
Postat av: Martin

klart han är bäst ;)

2010-06-01 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0