with you i can handle everything

sitter hemma hos bästavän,hon kom hem från frankrike igår & jag har saknat henne för mycke.. ♥
nyss har vi precis bakat & ätit glass, hungerbarn som vi då är.. och nu sitter vi och planerar skolavslutningen & sommarlovet! allt kommer att bli så grymt jäkla bra! :D tillsammans med emma går inget fel, jag älskar dig vännen.. nu ska vi gå ut och hoppa studsmatta & bara leva livet som vi brukar göra, jag kanske hör av mig ikväll.. annars imorgon, puss på rumpan (a)


självklart min & emmas låt! (H)

Kommentarer
Postat av: elin

hehe jag vet inte hur man lägger upp svaren till kommentarerna elr jag vet inte hur man lägger upp länken till kommentaren rättare sagt på bloggen så jag skriver svaren här!:S

sandra du måste lära mig det!!

haha



svar på kommenatern: älskling jag vill vara där!

allt är så sjukt underbart med dig vännen

vi två föralltid och vi ses snart

jag älskar dig hjärtat mitt <3



åhh jag önskar du va där!

allt är verkligen underbart med dej och jag älskar ej så!

som sagt vi ses ju snart

älskar dej hjärtat!<3<3

2010-06-14 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0