love u girls

jag har varit sämst på att uppdatera men jag har en ursäkt!
jag har varit på cup i helgen med världens bästa lag, finns inte ord för hur mkt jag älskar er! det ända som var fel var att emma rebecka & liza inte var där & att det inte gick så bra för oss på matcherna, annars var allt verkligen klockrent! just nu har jag precis duschat, när jag kom hem somnade jag i soffan och har sovit tills nu ungefär, så extremt härligt att sova (a) nu kommer pappa snart och hämtar mig och efter det så ska jag sova igen.. ville bara säga att jag lever och att jag älskar mitt lag nåt extremt mycket!


denna låt och en stor fet högtalare med högt ljud.. då visste man att eker var på gång!




match mot QBIK i finnerödja på bilderna!


laura jerre & jag på bilden, tjejer ni är oslagsbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0