En helt vanlig dag, fast ändå inte..

Igår kväll åkte jag hem till jonas och var med honom & jonte. Vi spelade vmspel på ps3 och bara pratade och umgicks.. Det var trevligt! Pappa kom och hämtade mig vid elva och då gick jag nästan och la mig precis.. Idag vaknade jag klockan tolv ungefär och åkte hem till Jonas och dom igen, i regnet!! Men lika fort som jag kom dit så åkte vi upp på stan för att dom skulle äta. Sedan gick vi runt där och bara pratade. Vid fem tog jag bussen hem och sprang hem till jennie, hon har äntligen kommit hem och jag har saknat henne så! Kvällen har spenderats med henne och filip, vi har gjort nästan allt och ingenting. Precis som vanligt! Många tårar blev det också, men det är en annan sak.. Imorgon ska jag vara med jennie, och resten av alla andra dagar också? Ja hur som helst så är klockan ganska mycket nu och jag behöver sova.. Men jag hör av mig imorgon när jag har vaknat, det kan jag lova er. Vi hörs imorgon. Godnatt!




Bilder idag från när vi var med filip. Vi bråkar då alltid som ni ser?
Och självklart vinner jag jämt. Filip bästavän! ♥


Kommentarer
Postat av: ..

Hahahahhaha man kan tro att ni är tillsammans eller nåt!!!!!!

2010-07-01 @ 11:16:29
Postat av: FilipStenholm

Asså ska du ha en toffla?, jag sa att du inte skulle lägga upp dom här !!, Jäfla TÖNT!, meen visst du får se när du kommer hem!!, MissYa Bv<3

2010-07-11 @ 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0