Två timmar kvar..

Kom nyss hem efter att ha sagt hejdå till emma. Gud, tre veckor utan henne!?!? Hon hade tänkt att jag skulle dö.. Vill faktiskt åka upp till henne under den tiden hon är där, skulle vara helt underbart. Men får se hur allt blir. Nu har elin och jag packat klart, ska bara fixa oss och om ungefär en timme är vi påväg till gusselby, ska bli så extremt skönt. Nu ska jag ladda in låtar i mobilen och sedan ska jag ladda datorn.. Denna helg ska bli guld, jag ska skita i alla problem och bara leva livet, tillsammans med min vän elin! Nej nu måste jag röra mig, pappa kommer om en timme och hämtar oss ungefär, måste skynda mig!!! Vi hörs senare. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0