Tro hopp kärlek.

Jag städade aldrig mitt rum. Istället drog jag och elin ut till marieberg med ludde, jag fick med mig ett blått somrigt nagellack, ett nytt puder och en midjekjol hem. Är mycket nöjd och det var bra pris på alla sakerna. När vi hade kommit hem tog vi cyklarna över till mamma och åt glass där och bara satt och prata. Så grymt mysigt, hon fyllde även på min mobil med pengar som midsommarpresent, tack snälla! Och när vi hade kommit hem ännu en gång så drog vi till lekparken och la oss i den stora gungan och bara snackade, hur mysigt som helst. Nu har vi precis kollat på en till james bond film och ska gå och sova, för imorgon blir det en lång dag. Vara hundvakt, packa, städa och åka till gusselby.. Mycket ska fixas! Men nej, nu somnar jag snart..
Bilder kommer upp imorgon för nu ska jag gå och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0