träningsvärk på hög nivå

Dagen var varit absolut guld. Elin och jag fixade oss och drog först till mamma och hämtade lite kläder, efter det tog vi en sväng förbi emma och pratade lite. Efter det drog vi hem och träffade jennie. Efter det drog vi till willys och handlade för mycket, och då menar jag för mycket.. Sen åkte vi till flummet iallafall, satt och pratade, dunkade hög musik, åt extremt mycket godis, hade marängtävling och badade! Känner mig faktiskt lite stolt för det var kallt som tusan i vattnet också. Efter det drog vi hem och då har elin och jag bara degat och kollat på massa james bond filmer, bara för att vi älskar dom filmerna. Typ våran grej lixom lite sådär.. Nej men nu är jag övertrött och ska gå och sova, har träningsvärk i hela benen också, rikitgt roligt allså. Imorgon blir det att gå upp ganska tidigt och vara med jennie en stund, för sen drar hon till turkiet i en vecka den skitungen! Ska även hinna träffa emma en stund eftersom att hon åker tidigt på torsdagsmorgonen, åh.. Imorgon kommer bilder från kvällen också, och nu ska jag inte sitta och skriva ett onödigt långt inlägg.. Vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0