Tankarna om dig

Vaknade vid elva och nu har jag precis fixat mig. Idag ska jag på stan med bea sandra och jennifer. Sen vet jag inte alls vad som händer, någonting hoppas jag. Just nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att dom ska höra av sig så att vi kan dra.. Nu ska jag ladda in några låtar i mobilen och sedan kolla bussen. Vi hörs senare. Ciao

Kollade nyss mina kommentarer och såg den här..
Den gjorde mig så glad att jag blev tårögd, jennie kom hem..
Turkiet ligger för långt bort! Jag älskar dig vännen, nu & föralltid!!!!
sandra"
nar jag kommer hem sa ska du och jag tıll flummet & bara sıtta och snacka..
duvet som vı brukar om allt mellan hımmerl och jord.
jag saknar dıg sa grymt mycket..
utan dıg ar jag ınte hel
jag alskar dıg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0