read if you want

vet inte vad jag ska säga, skriva eller göra längre..
allt jag vill är att du förstår & kommer tillbaka!
du har sagt till mig att vi aldrig skulle lämna varandra, att vi alltid skulle gå hand i hand och kämpa genom allt! aldrig skläppa taget och vi båda svor på gud att det aldrig skulle brytas.. med vad händer? jo vi går skilda vägar och som det ser ut just nu så kommer vi aldrig tillbaka! som du själv sa till mig häromdagen när jag försökte ta kontakt med dig, vi var aldrig vänner.. vi var alltid mer än vänner! åh jag vet inte vad jag ska säga, du kanske inte ens läser detta? men jag vill bara ha dig tillbaka! vart jag än går, gör eller allt jag tänker på, det är dig, vad jag än gör så finns du alltid där.. du är en person som jag inte direkt kan glömma! just nu finns ingen mening att kämpa för nåt längre, för du var den personen som alltid gav mig ett sånt enormt stöd och fick mig alltid tänka positivt.. och när något är knas vill jag bara slå i ditt nummer på mobilen och ringa, men det går inte! för att jag är rädd för att du ska klicka och säga att jag ska dra åt helvete eller nåt.. den känslan skulle jag aldrig klara av att ta! men nu läser nog inte ens detta.. och det här är bara ord, och nästan inget utav det jag egentligen känner och vill att du ska veta! men jag ska låta dig vara, jag finns inte i din värld längre! och nu rinner tårarna för fullt, ville bara skriva av mig lite.. men glöm inte att jag föralltid kommer vara din lilla sandra i mina drömmar!

låten säger mer än allt



"I never thought that I would meet someone who was so hard to forget."

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2010-06-06 @ 22:17:32
Postat av: elin ohlson

älskling!!!???

du vet att ja finns! vem menar du?

älskar dej1

<33333333333

2010-06-08 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0