Midsommardagen

Elin och jag bytte om lika fort igen. Vart jeanshorts och en tröja istället, mycket bättre! Måste bara säga att kvällen igår var guld. Var med många så jag behöver inte säga namn. Men klockan fyra började vi iallafall kolla på film, sen så fortsatte vi bara. Jag kom hem vid sex och var helt död. Som vanligt här ute allså.. Sen så väckte pappa mig någon gång nu på morgonen, men jag somnade lika fort om och vaknade vid ett. Nu sitter jag i stor tjocktröja och håret uppsatt mitt på huvudet. Ska snart gå och duscha och efter det vara med elin. Vädret är jätte konstigt idag, ibland spöregnar det och ibland är det strålande sol. Och nu kom solen fram igen, måste dra ut nu innan det börjar regna igen. Vi hörs senare!






Bilder från gårdagen och några från dagen innan det.
Det gick inte att vända på bilderna, så ni får stå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0