Midsommarafton!

Kollade film ungefär hela natten och somnade som en stock när jag kommit tillbaka till husvagnen. Nu har jag precis vaknat upp och är lika morgonfin som vanligt.. Idag är det midsommar! Det innebär här ute iallafall, god mat, trevligt sällskap, massvis med jordgubbar och vara med världens bästa elin. Hur mysigt som helst. Bilder kommer imorgon eller ikväll, det kan jag lova. Men nu ska jag gå över och kolla om elin är vaken, sen så ska vi snart äta. Gott med midsommar till lunch? Jaja, nu ska jag sluta skriva en massa onödiga saker. Vi hörs senare. Ciao


Du ljuger för både henne och mig, så vad ska jag tro?
Ha ett bra liv nu, för jag kommer inte klara av att vara din vän.
Jag vet säkert nu, att jag kommer klara det här!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

& jag stöttar dig oavsett vad ♥

2010-07-01 @ 00:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0