home, finally home

Nu har jag precis duschat, ätit och ska snart gå och sova. Är helt död.. Kom hem klockan åtta ungefär, skönt att vara tillbaka i lilla örebro. Idag har jag sov jag till klockan tolv, sen när jag precis hade gått upp så kommer elin och undrar om jag ville med in till linde och köpa glass med båten, hur mysigt lät inte det lixom? Klart jag hängde på, så jag elin martin robin albin martin och sara var ute i flera timmar. Vi var som sagt inne i linde och köpte glass, sen så åkte vi runt och dunkade härlig musik. Så grymt mysigt! Sen så åkte vi tillbaka till campingen och då somnade jag nästan.. Efter det var det ungefär dags att åka hem. Men helgen har varit hur guld som helst, bara tankarna det har varit fel på. Så jag vill bara säga tack till allt bra folk som har varit där i helgen! ♥ Får se när jag dyker upp där nästa gång bara.. Imorgon så ska jag iallafall ta sovmorgon och sedan vet jag inte alls vad som händer riktigt. Jag ska iallafall ut och springa, nödvändigt.. Men nu börjar klockan bli ganska mycket, så jag ska gå och sova innan jag fastnar här vid datorn, vi hörs imorgon när jag har vaknat. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0