Hem till örebro today

Glömde blogga igår, men det var typ fullt upp hela dagen. Det började med att jag och elin åkte båt, det är så otroligt mysigt. Sen så var det vattenlekarna som vi kollade på. Efter det kommer jag inte ihåg, det var dans så vi var där, vi kollade film, vi gick rundan, satt och snackade, ja vi gjorde helt enkelt väldigt mycket. Som vanligt.. Det är helt underbart att vara här! Nu har jag nästan precis vaknat och ska packa ihop mina saker lite sådär, dom ligger överallt och ingenstans. Vi drar ju hem till örebro idag igen, någon gång under dagen. Tråkigt, men kanske kommer upp i helgen igen, ingen bestämt. Men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa onödiga saker, ska istället börja packa ihop så jag kan gå ner till elin. Vi hörs när jag har kommit hem, och då ska jag även ladda upp några bilder. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0