Dålig uppdatering

Jag åkte upp på stan igår och träffade bea sandra och jennifer. Efter det träffade vi jonas och jonte en stund. Vi tjejer eller hur jag ska säga gick iallafall runt på stan och gjorde nästan ingenting. Jag fick med mig en basebollsjacka hem från ginatricot iallafall, och många mcflurry vart det på mc. Bea tappade bort sitt bankomatkort och vi hade en superbra dag. Efter det drog vi till mellringe och hämtade upp melinda och efter det mötte vi upp jonas och jonte igen och drog till gustavsik och spelade minigolf. Bea är så jäkla grym på det allså, ingen vill utmana henne kan jag lova er.. Efter det kom beas pappa och hämta oss och sen blev jag hem skjutsad. Dagen var verkligen guld!!! Idag vaknade jag upp vid elva och mötte bea på stan, efter det träffade jonte och jonas idag igen. Vi gick runt på stan och hamnade på mc som vanligt.. Efter det gick vi till våran älsklingsdjur affär och bara gick runt. Sedan åkte jag hem och nyss kom lillasyster hit så hon sitter bredvid mig och pratar om allt möjligt, skitunge!! Ikväll kommer kanske bea hit igen och då drar vi nog hem till jonas och kollar på film. Sen kanske hon sover här, inget klart ännu.. Men nu ska jag inte sitta här och babbla om allt och ingenting, ska istället gå och måla mina naglar, hihi. Vi hörs ikväll, eller imorgon! CIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0