Bad day

Vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra nu. Det som har hänt, har hänt. Jag blir tårögd. Fattar inte att all skit ska komma på samma gång, vad händer efter det här? Rest in peace, du kommer alltid finnas i våra tankar och i våra hjärtan. Du är en ängel som vakar över oss där ovanför. Vänta på oss vid grinden, vi kommer snart!

Just nu sitter jag själv i husvagnen, behöver tid att tänka. Är ju i gusselby och det är alltid lika härligt, men dock tankarna dödar en. Ikväll blir det väl film som vanligt, elin och jag vill se "a walk to remember" så vi får se hur allt blir.. Nu ska jag röra mig neråt till dom andra, eller jag hann inte för att jag ser att elin kommer hit. Så ska vara social mot henne nu så hörs vi antagligen imorgon eller ikväll. Ha det bra, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0