10:29

Kvällen igår var awesome!
Och i morse klockan åtta kom elin till mig och ska vara här tills på torsdag då vi drar till gusselby! Så extremt härligt, sen kanske hanna hänger med också.. Då blir allt bara bättre! Idag så vet jag inte vad jag och elin ska göra, men ikväll drar vi nog med jennie och några fler och grillar i hästhagen! Så extremt mysigt.. Nu ska jag väcka elin som ligger och snarkar i soffan i vardagsrummet, så jag hör av mig senare!

Nu vet jag klart och tydligt att det är över, jag kan sluta kämpa nu
Du var mitt hopp och det försvann lika fort som det kom
Fattar du inte att jag saknar dig? Saknar den gamla personen av dig, den nya känner jag inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0