Typ glad tjej aså..

Nu mår jag bra. Så jäkla bra! Syster kom nyss hem från göteborg, har inte träffat henne på tre veckor. Jag är hos mamma. Jag har varit på stan och spenderat massor med pengar på fina saker. Jag har sagt hejdå till jonas och jennie. Ja, som sagt! Jag är så jäkla lycklig. Berättar lite kortfattat om dagen.. Gick upp och cyklade iväg till pappas jobb, därifrån till stan där jag träffade jonas en snabbis. Precis efter det kom jennie dit och vi fortsatte en stund. Sen drog jag hem och upp igen senare med mamma. Jag fick med mig ; En byxdress, en klänning typ, solbrillor, klocka och cykelbyxor hem. Sjukt nöjd! Just nu är jag typ överspeedad, så ska inte sitta vid datorn. Ska istället gå och äta jordgubbar & gammeldags vaniljglass, världens godaste! Ellehur felix? Men nu ska jag gå,  kanske kommer ett inlägg senare annars hör vi imorgon! Ha det bra, puss.


Jag bara älskar den. Ingen kommentar, bara årets sommarlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0