Summertime

Somnade vid fyra inatt och vaknade vid ungefär tolv.. Då gick jag ut och la mig i parken för att jag skulle få lite färg.. Kom in för nån timma sen och nu ska jag duscha snabbt, för jennie sitter på bussen hit. Vi ska väl inte göra något speciellt, mamma och vi får gäster lite senare och sen efter det så får vi väl se om jennie och jag drar ut. Annars så ska jag ta det lungt idag, mår inte helt hundra. Men nu ska jag gå, vill helst inte sitta inne när det är så här fint väder ute. Jag älskar sverige just nu. Jag hör av mig ikväll. Ciao
Jonas stackefält ♥





Just nu saknar jag laget och världensbästa tjejer..
Saknar våra klockrena träningar när vi dunkar black eyed peas över hela lundy
Ni är verkligen bäst och jag älskar er.

Match mot sköllersta på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0