Strömstad imorgon

Emma och jag somnade ganska sent och sedan vaknar jag halv elva nästa morgon utav att emma tvingar med mig ut och springa. Vi var sjukt duktiga enligt mig, och det var grymt skönt faktiskt. Efter det drog vi till marieberg ofixade där vi träffade jennie. Vi gick runt och hade en grym dag, hur mysigt som helst. På kvällen drog jag och mamma hem till moa. Vi grillade och jag & moa satt och pratade massa. En massa kollominnen kom upp och jag blev nästan gråtfärdig. Helt sjukt att man kan älska kollo så mycket.. Vi åkte iallafall hem ganska sent och jag somnade väldigt sent, snackade med en viss person om allt och ingenting, jag saknar dig.. Idag vaknade jag upp sent, gick upp och duschade och sedan har vi fått gäster från tyskland. Vi är tydligen släkt med dom på mammas sida, inget jag visste om? Nu har jag iallafall packat och väntar på att jennie och hennes pappa ska komma och hämta mig, drar till strömstad imorgon med dom, hur mysigt som helst. Kamera, dator och mobil är alltid med. Men nu ska jag packa det sista, dom dyker nog snart upp. Vi hörs ikväll, ha en bra dag!

Bilder från igår, då jag & mina bästavänner var på ikea & marieberg..
Ni är klockrena och jag älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0