Med knase som äter för tre tusen..

Karro sov här inatt, hur mysigt som helst. Igår kväll drog vi ut och träffade martin, alexander & pontus. Vi drog till norrby och hade det trevligt. Sen låg jag och karro uppe halva natten och bara pratade, hur mysigt som helst. Hon drog idag vid två, och då drog jag upp på stan med min kära mor. Jennie kom upp strax efter och vi har gått runt och kollat lite, träffat lite annat folk och jag har pratat med en del personer om lite olika saker.. Hoppas allt kan lösa sig! Efter det drog jennie och jag hem till mig och nu sitter vi här, två osminkade tjejer som är övertrötta och skrattar åt precis allting. Precis som vanligt! Imorgon ska vi träffa felix, längesen & det blir faktiskt roligt.. Nu ska vi gå och hämta chips och dricka, sedan sätta på en film. Vi hörs imorgon när vi har vaknat, puss!
Allt som saknas nu, det är du emma.. Kom hem nu, det har gått för lång tid! :(


Jennie anna granberg ♥ Sandra cathrine granberg
Kärleken dör aldrig.. Tillsammans är vi oslagsbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0