Lite blandat

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men jag har varken haft tid eller velat vara inne när det har varit fint väder ute. Dom senaste dagarna har iallafall spenderats med emma och dom har varit helt underbara. Jag älskar dig vännen. Imorgon blir det talangen och sen så sover jag nog hos jennie. Nu är det inte många dagar kvar tills min födelsedag heller och det tycker vi absolut om. Då drar jag till gusselby och efter det blir det västkusten med bästavän. Så kommer inte vara hemma på hela augusti ungefär. Men jag är ändå glad för att under den tiden kommer jag att umgås med dom personerna som jag mår bäst med och jag är helt övertaggad till min födelsedag. Dels för att mina bästavänner hänger med mig dit, och för att alla underbara människor är där ute. Men det jag skulle komma till istället för att sitta här och skriva en massa onödiga saker var att jag inte kommer vara lika aktiv nu under sommarlovet, så ni får nöja er med några bilder ibland! Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs snart hoppas jag. Annars får ni ha det grymt bra! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0