i emmas lya

Jennie och jag satt och pratade om allt mellan himmel och jord så vi sket i datorn. Faktiskt rätt skönt. I morse vaknade jag upp klockan elva och kunde inte somna om inte alls roligt när man verkligen vill sova.. Gick upp och duscha och fixa mig, sen väckte jag jennie och vi fixade oss. Sedan drog vi hem till min älskade vän emma som kom hem idag, har saknat henne nåt obeskrivligt eftersom att hon har varit i umeå i tre hela veckor! Efter det så drog vi till ica och köpte jordgubbar och grädde, tjocka som vi alla tre är. Efter det åkte vi till flummet och badade, satt och snackade och hade världens snyggaste utsikt. Tre stycken brandbilar kom dit och alla brandmän badade, många fina magrutor! Nu sitter jag iallafall hemma hos emma och vi har nyss varit duktiga och lagat mat. Nu ska vi sätta på musik, tända ljus och bara sätta oss och prata om allt som vi brukar göra. Hur mysigt som helst. Hör antagligen av mig ikväll med ett inlägg med bilder från stockholm och från dagen idag, eller så hörs vi imorgon. Ha det bra! CIAO


Kommentarer
Postat av: daniellA'

Jo det är bara bra ;)



Rösta på grupp 3 är du snäälll tack!!! :)

http://blackrivets.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html

2010-07-18 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0