Godnatt, eller ja.. Om några timmar!

Tankarna är igång igen.. Denna gång om fredag & om den här dagen. Tredje! Åh ibland önskar jag att tankar aldrig fanns. Vet inte om jag kommer palla med trycket på fredag heller. Många beslut måste tas!

Men just nu och resten av denna kväll har jag suttit och pratat med angelica på msn om allt mellan himmel & jord, och då menar jag allt!!! Tjejen är obeskrivlig, och jag saknar henne. Men nu ska jag gå och duscha som jag skulle ha gjort för många timmar sen. Vi hörs imorgon, hoppas ni har haft en bra dag.

Angelica, du är underbar ♥
Och vi ska bli matälskande yes heart life människor!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

åh sandra!

alltså det finns inga ord för dig!

vi har nog haft den mest känslomässiga pratstunden ikväll haha men gud det är så otroligt skönt att snacka med dig om allt! du är bäst och så otroligt saknad hjärtat..

jag kommer alltid vilja kämpa med dig om du behöver det, och jag kommer alltid stå vid din sida

och helt klart ska vi bli matälskande yes heart life människor, vi är bäst!

''when the sun shine, we'll shine together,

told you i'll be here forever,

said i'll always be your friend,

i'ma stick it out to the end''

finns bara en mening,

du är bäst.

<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-03 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0