Förstår ingenting längre

Jennie och jag vaknade vid tolv idag.. Då gick vi upp och fixade oss och sedan drog vi till min mammas jobbarkompis nånting typ som har fått barn. Aldrig sätt nån sötare unge! Efter det cyklade vi hem till mig och träffade wette. Varit med lilla honom hela dagen, killen är ju lite knäpp. Snackat om väldigt mycket och jag lovar att han är bäst! Han drog hem vid nio med bussen och då följde jag med jennie till sin buss. Nu sitter jag här och lyssnar på deppig musik och bara tänker, som vanligt då.. Bokade resa till sthlm, vi drar på måndag morgon och kommer hem onsdagkväll, jennie skulle ha hängt med men nu så blir det inte så, så nu får vi se hur allt blir! Tråkigt, men det finns en bakrund iallafall.. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan kolla på film, vi hörs imorgon! Godnatt.

Jag får bara veta mer och mer saker som du har gjort mot mig, jag vet inte vad jag ska tro på längre.. Samtalet vi hade igår, det slutade med blandade känslor. Nu vet jag inte vad jag ska tro längre. Fattar du inte att jag också har känslor och kan såras? Det enda jag vill just nu, det är att få tillbaka den gamla personen utav dig & det är jag inte ensam om.. Ångest på hög nivå nu, och jag vet inte hur jag ska göra. Inte med någonting längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0