Ännu en dag i värmen..

Vaknade vid tolv  och åkte iväg med mamma och syster till någon park för att sola lite. Inte så lätt när solen går i moln varannan sekund, mem lite färg har jag ändå fått. Just nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att karro ska komma hit. Hon ska sova här och det var grymt längesen jag träffade henne. I veckan händer mycket, jag ska hinna med att träffa felix, vara med jennie och andra vänner, boka semester & utomlandsresa med mamma och syster, gå på begravning och åka till gusselby. Det blir en rörig vecka med mycket tårar! Men nu ska jag gå och äta lite jordgubbar. Det som jag lever på nu när det är sommar. Vi hörs ikväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0