seven months and the tears flowing

skolan idag var bra, förutom att jag håller på att bli sjuk och är extremt trött
vi slutade tolv idag, så jag svedberg & hanna gick till victoria och åt extra god kycklingtallrik, eller vad säger du svedberg?
efter det tog jovanna agnes martin mikaela och jag bussen till mellringe där jag träffade emma, vart även snöpulad av martin TRE GÅNGER.. största bögen säger jag bara
emma och jag åkte vidare till henne där vi satt och pratade en stund, mysigt
nu sitter jag hemma och ska väll öppna skolböckerna och börja plugga lite
vi får höras imorgon för då är det skola & träning som gäller

ett halvår & två veckor passerade med dig
och idag skulle det varit sju månader
åh, tårarna rinner sakta ner för kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0