read if you want, no one forces you

jag vill bara skriva av mig, tankarna snurrar i mitt huvud jämt, vart jag än är..
varför är allt så svårt och varför måste man välja väg & beslut jämt? jag vet inte var jag ska gå, vilken väg jag ska välja eller hur jag ska tänka.. under den senaste tiden har det hänt extremt mycket i mitt liv, jag har förlorat mina bästavänner, jag har flyttat och jag har förlorat min kärlek.. det är så sjukt svårt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, varför finns kärlek är en fråga jag ställer mig varje dag.. och varför såras man bara av den? just nu vill jag bara flytta bort från lilla örebro, flytta nånstans där jag kan börja om från början! där alla kan fråga, vem är den där tjejen? bara leva livet, som jag inte kan göra just nu.. och tillbaka till mina bästavänner som jag har förlorat, förlåt så hemskt mycket! jag mena inget illa och jag ångrar precis allting, ni båda var dom jag pratade med varje dag, dom som lyssnade & dom som jag älskade mest.. det var ni som höll mitt humör uppe & såg till att jag skrattade, det finns inte ord för hur mycket jag saknar er! jag skulle kunna göra precis allt för att få tillbaka er, och då menar jag allt som finns, säg en sak så gör jag det, bara jag får tillbaka er! och min kärlek, jag älskar dig mest av allt och det vet du, det är sjukt jobbigt när folk frågar hur det är mellan oss, jag vet inte vad jag ska säga? jag blir helt tom, står bara där och vet inte vad jag ska göra.. vill bara springa där ifrån! och när vi är med varandra, det är så sjukt svårt att låta mitt huvud falla ner på din axel.. jag saknar dig, nåt enormt! orden du & jag förevigt går om och om igen inuti mig, oh jag vet inte vad jag ska ta vägen eller vad jag ska skriva, jag har som mycket ilska och tårar inom mig som jag vill ska komma ut, just nu! i will take my wings as you say, and fly up into heaven and start again, forget the old sandra.. the new is on its way

I can honestly say you've been on my mind
since I woke up today, up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0