if i could turn back time

förlåt för att jag inte hörde av mig igår, med det var fullt upp med annat.. jag träffade som sagt jennie, men det vart inget bak denna gång, vi satt och drack isvatten och bara pratade, sjukt mysigt & nåt som jag har saknat!
och gumman, du vet att jag alltid finns här! vad som än händer, för du vet att du är min andra halva & jag älskar dig.
vi gick även ut och träffade micke en stund, sen så gick jag hem och pluggade.. och idag hade vi svenskaprov, gick åt helevete rent ut sagt.. nu sitter jag hemma och ska snart iväg och kolla match, efter det ska jag hem till bella en stund med min kära mor! sen ska jag hem och sova för jag är sjukt trött efter en jobbig vecka med massa konstiga saker som har hänt, man blir faktiskt lite rädd.. men nu ska jag inte sitta och skriva en massa onödiga saker, istället ska jag platta håret så hörs vi kanske ikväll, annars imorgon!
ha en jätte bra fredagskväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0