whatever happens now, it feels like a nightmare

igår efter skolan gick jag hem till syster & mamma, riktigt mysigt.. syster färgade mitt hår och sen satt vi bara och pratade.. sen åkte jag hem och la mig efter en jobbig dag i skolan! idag så åkte jag till skolan och sen kom pappsen och hämta mig, jag hann bara hem & byta om sen var det att åka tillbaka till samma ställe och ha träning! den var faktiskt rolig idag, och nu ligger jag helt död i sängen.. imorgon vet jag inte vad som händer, mitt lag ska spela match i laxå och emma fyller även fjorton! är taggad på att hänga med, men vet inte om det finns nån skjuts? men ska röra mig, jag hör av mig imorgon.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0