tears do not stop running

drar till träningen nu, sen så ska jag inte göra ett skit.. sitta hemma och beställa lite kläder tror jag faktiskt, behövs lite påfyllning till min garderob! men jag hör av mig ikväll eller imorgon, puss

jag är så sjukt jävla ledsen gumman
jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förlåta mig..
men det är verkligen min högsta önskan
du är mitt allt & utan dig klarar jag mig inte!
kom tillbaka, snälla jag gör verkligen allt för dig
vi sa faktiskt föralltid och genom eld och vatten

Kommentarer
Postat av: elinohlson

menar du den tredje av oss?? :(:(:(<3<3<3<3<3

2010-02-07 @ 18:43:36
Postat av: julia

jag älskar dig<3

2010-02-07 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0