music is my drug

förlåt ännu en gång, jag måste skärpa mig med bloggen! men igår kom jag hem sent eftersom att det var en väldig lång kväll inne på mobilaffären på marieberg.. jag fick iallafall med mig denna rara mobilen hem, med tre abonemang.. kommer då att ha två mobiler eftersom att jag har comviq på den ena & tre med gratissms på den andra.. så den här fast i svart är nu min! :) är faktiskt nöjd..
 

idag hade vi frilufsdag, jag jovanna mikaela amanda & jonna hade valt hemkunskap och det var bäst! vi bakade allt och ingenting och fick stööörsta utskällningen, ops.. efter det så gick vi en promenad till helvettet och sen tillbaka till ica maxi.. där tog jag & amanda bussen hem för sen slutade vi vid ett.. nu sitter jag hemma hos mamma & bara tar det lungt, ska iväg på träning vid fem! längtar faktiskt.. men jag hör av mig, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0