music is my drug

vaknade vid elva idag.. sen gick jag upp och bakade muffins, haha såg ut som att en bomb hade slagit ner i köket! :) när muffisarna var i ungen kom jennie förbi en stund, vi satt och pratade och det var skönt att bara umgås! efter det gick hon hem och jag började att städa.. hon ringde tio minuter efter och bad mig hänga med upp på stan för att hon skulle på typ en sminkkurs på make up store.. jag städade fort som tusan & fixade mig lite snabbt.. vi åkte upp på stan och hon vart jätte fint sminkad.. när hon var färdig så gick vi och köpte godis och tog sedan bussen hem, när vi kom hem så satte vi på oss vinterkläder ellerhur man ska säga och hoppade från hennes tak! sedan gick vi i en meter snö hem till mig och åt muffins och drack varm oboy, sjukt mysigt! nu gick hon precis hem och jag ska börja packa.. åker ju till säfsen imorgon, jag vill inte! kommer hem på söndag.. det är för lång tid.. men datorn är med, den står högst upp på packlistan! men nu ska jag börja lite smått, kommer väll bli färdig nån gång hoppas jag.. jag hör av mig imorgon, ha en bra kväll! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0