memories when we laugh is still there

fredagskvällen och lördagen var varit så otroligt mysiga!
fredagen så åkte jag och spelade match mot hoif, vi vann med 4-3 härligt tjejer! efter det så åkte karro och jag hem hit och åt tacos, mästerkocken är hon aså! :) sedan kollade vi på film och bara hade det mysigt, det var skönt att prata om allt mellan himmel och jord, verkligen! sedan åkte hon hem och jag gick och la mig.. idag så gick jag upp och amanda kom oh hämta mig, sedan åkte vi vidare till hallsberg där jag kollade när mitt lag spelade sm, det gick ju inte så bra med dom är fortfarande bäst i örebro.. dagen var iallafall mysig och bilder kommer när jag har lagt in dom i datorn! imorgon så vet jag inte vad som händer.. men jag hör av mig då! ha en bra lördagskväll så hörs vi imorgon, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det blev faktiskt 5-3 :p

för att göra er lite gladare ;)

kul att se dig igen puss <3

2010-02-14 @ 13:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0