i trusted you to you, and you failed, and i forget you

förlåt förlåt förlåt! nu måste jag skärpa mig med den här uppdateringen, men den här veckan har det varit fullt upp med skolan och har jag pluggat svenskaprov hela veckan.. vad har jag gjort idag? jag har varit i skolan som vanligt, hade mat tävling med wolid camilla & motaz, det var ju tacos :) efter det hade vi det hemska svenskaprovet som gick åt helvete, fyfan! efter det åkte jag hem och hade tänkt mig en lugn kväll hemma i tvsoffan, men så vart det inte, istället så fick jag reda på att vi hade utomhus träning på kif arena.. så det vart snabbt att byta om och dra dit, fyfan vad kallt det var! stuka mitt finger så kan ju som sagt inte skriva så fort.. vi tränade med 94;orna och det gick faktiskt bra! men nu ska jag inte sitta här och skriva massa onödigt, utan jag hör av mig imorgon nångång, och en sak måste jag bara säga: FYFAN VAD GÖTT MED SPORTLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0