i remember everything we've done

skolan idag var sjukt trög, även fast vi typ kollade film hela dagen.. martin och jag åt även på atena, största waschen är han! när vi hade slutat så kom karro förbi och vi tog bussen upp på stan, där gick vi till mc eftersom att hon skulle äta, hungerbarn! efter det kom elin upp på stan & finns inte ord för hur mycket jag har saknat henne! vi åkte hem till mig och nu sitter vi här, ikväll vet jag inte vad vi ska göra, något roligt hoppas jag att det blir.. så i helgen blir det en mysig helg med tjejerna, jennie kommer även förbi.. jag ska försöka ta lite kort sen som också kanske kan lyckas komma upp här? men jag lovar ingenting.. men ska röra mig, hör av mig ikväll eller imorgon, ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0