i know i will laugh one day, but now flowing tears

måndag idag, och nästa vecka är det sportlov! så grymt skönt att komma bort från skolan ett tag.. hade kortmåndag idag så slutade tjugo i tolv för att vara precis.. då gick jag hem och mötte syster, vi tog bussen upp på stan & gick och åt på mc.. hon bjöd mig eftersom att jag har namnstag på onsdag (a) jag fick även med mig två fina tröjor hem, en från hm & en från gina! nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska komma hem, vi ska till marieberg & köpa nya mobiltelefoner.. jag älskar't :) sen när jag kommit hem så ska jag lägga in alla bilder från helgen.. men nu ska jag gå och fixa det sista, sedan tror jag pappa kom för jag hörde en bildörr smälla igen, vi hörs ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0