Lång hiss & diss.

 

- Att det är bara 12 dagar kvar tills jag åker.
Jag längtar så extremt mycket, bara att få vara med min underbara familj och sola. Bara ta det lugnt och glömma alla problem här hemma.


- Mina vänner.
Jag har gjort det förr, men jag kan göra det ännu en gång, för jag får aldrig nog utav dom. Dom är min drog, och jag blir FÖREVIGT deras lilla knarkare. Jag har världens bästa vänner, finns nog inga bättre än mina. Jag får nya, och jag har gamla. Dom är fortfarande lika underbara. Utan er, då skulle jag inte stå här idag.





Alla finns dock inte med, inte mina närmaste killkompisar.

- Hallonsoda.
Finns det någon godare dricka? Nej jag tror faktiskt inte det. Åh det är så grymt gott, finns inget bättre än en kall hallonsoda, MMMMMMM!

- Lösnaglar.
Eftersom att jag har bitit på mina naglar sedan jag var liten så ser dom förjävliga ut. Jag försöker sluta, och jag är på gång, men det är fortfarande svårt. Det händer att jag göra detta när jag är rädd, nervös eller nåt sånt. Jag älskar iallafall långa naglar, så vad är inte räddningen om inte lösnaglar (?) Jag använder mig av Depend, kort modell, och jag älskar dom. Min hand känns finare på nåt sätt, hihi. Stor hiss till dom!


- Min mormor och morfar.
Som alla vet, så lämnade min älskade mormor & morfar mig för några månader sen. Det är en oberskrivlig stor saknad här efter dom. Dom är verkligen världens bästa morföräldrar, världens bästa mormor & morfar. Jag vet lixom inte riktigt vad jag ska säga, för allt jag säger blir bara fel & krånligt, ingen förstår nog egentligen vad jag menar. Och ingenting av det jag skriver beskriver vad jag känner. Jag vet bara en sak, det är att jag saknar er mest av allt, och att jag älskar er så pass mycket att jordens stjärnor inte ens räcker till. Ni är mina änglar från det blå!
- Det gör ont att ni inte längre finns här..



- Min konfirmations grupp.
Det är världens bästa tjejer, dom har jag inte bild på mina vänner där uppe. Men dom är en sån stor del av mig, vi är som en liten familj där borta. Allt vi har gjort, det är helt sjukt. När vi skrattar så kommer det tårar och som jag sa häromdagen, "det är inte bra att gå på konfirmation, man får bara huvudvärk av allt skratt". Jag finner inga ord, ni är bara bäst bäst bäst!  



- Musik.
Hur underbart är det inte med musik? Det får en alltid att må bra. Speciellt när man är lite smådeppig så är musiken en stor räddning, den fixar allt. Jag älskar musik, och det går inte en enda dag utan att jag lyssnar på den.


- Nyårsafton.
Måste faktiskt hissa mitt nyår som kommer spenderas med Emma, Elin och Jenny. Hur awesome som helst! Kan inte avslöja några detaljer ännu, det kommer bara bli så underbart!




Hade ingen bild på Jenny!

- Min hårfärg.
Nu ska ni inte tro att jag sitter här och hissar min hårfärg, för så är det inte. Utan jag hissar min underbara mormor som sa dagen innan hon försvann att hon ville att jag skulle vara blond, och idag så färgade jag mitt hår blond, bara för din skull mormor.

- KÄRLEK.
Visst, det finns väldigt mycket negativt med kärleken. Det finns det verkligen, men hur bra känns det inte att vara kär? Ha den där nervös känslan i magen, att bli varm inombords så fort man tänker på personen, att få känna ens egna läppar imot honoms, att få känna trygghet, närhet & värme. Enligt mig är kärlek det bästa som finns. Kärlek behöver inte bara symbolsera "pojkvän & flickvän" utan det är så mycket mer, min familj är kärlek för mig och framförallt mina vänner!

A




- Mjölk.
Jag måste hissa mjölk faktiskt, det är ju hur gott som helst. Jag älskar den som uppfann mjölken seriöst, den skulle kunna få femton miljoner utav mig.





- Vinter.
Det är det värsta som finns med all snö, usch och fy. Det är kallt och man fryser, håret blir till is och det kommer bara mer och mer snö. Det kan vara mysigt med snö också, kolla film och sånt, men den ligger fortfarande på diss.



- Gusselby.
NU FÅR INTE ABSOLUT INTE TRO ATT JAG DISSAR GUSSELBY, för det skulle jag aldrig nånsin kunna göra. Det är det bästa stället på hela jorden, speciellt på sommaren. Utan jag dissar att det är för långt tid kvar tills man kan åka dit, jag vill dit och vara med allt underbart folk & kunna skratta på riktigt. Åh det är en extremt saknad. Tummen ner för att det är långt kvar.

Jag blir rörd av bilderna, helt tårögd..





Det finns fler bilder, men dom finns på min andra dator.

- Att man glider ifrån sina bästavänner.
Jag vet inte vad jag ska säga. Det är tragiskt och det gör ont inom mig. Jag är hemskt ledsen ifall jag har gjort nåt, men allt jag vill är att ni kommer tillbaka. Ni är en stor del av mig. Jag förstår inte vad som har hänt, varför det nu är som det är. Jag är ett stort frågetecken, jag vill ha det som förr.




- Att tiden inte är detsamma, att den går fort och minnen försvinner.
Jag låter bilderna tala för sig själv.









- Fotbollen.
Jag dissar inte självaste fotbollen, för den älskar jag högt. Men jag dissar för att jag en gång la av, och för att jag aldrig kommer komma tillbaka, jag platsar inte längre. Det gör ont, jag saknar det så mycket och jag är som lyckligast på fotbollsplanen. Det finns inga ord, jag älskar fotboll. Men känns som detta är slutet.




En extrem saknad!

- Sega datorer.
Finns det något väre än sega datorer? Nej tror faktiskt inte det. Min dator är hur seg som helst just nu och det går inte att ladda upp bilder, fyfan säger jag bara. Jag har damp typ sådär.... Det borde finnas en knapp så att datan blir snabb igen!


Kommentarer
Postat av: emma leijon

gumman, är du medveten om att du skrev att du dissar nyårsafton och mjölk? :)<3

2010-12-09 @ 21:33:20
Postat av: jessica

själsfrände <33333333

2010-12-09 @ 21:40:32
Postat av: elinkanervisto

awww, sandra utan dej skulle vår konfagrupp aldrig va lika bra som den är skaru veta!

åh tagga nyår kommer bli hur jävla grymt som helst! <3<3

2010-12-09 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0