TRE SMÅÅÅÅÅ DAGAR KVAR.

FÖR DET FÖRSTA MÅSTE JAG SÄGA ATT JAG HAR DAMP PÅ BLOGG.SE, HAR SUTTIT OCH SKRIVIT EN JÄKLA TEXT TRE GÅNGER NU OCH VARENDA JÄKLA GÅNG HAR DEN FÖRSVUNNIT, ÅÅÅÅH JAG KOKAR!! :@

Förlåt för mitt lilla damp humör, men blogg.se har faktiskt blivit sämre. Tummen ner! Min lördag har iallafall varit toppen, den började med att jag och min kära mor haltade iväg till solariumet och låg där en halvtimme, grymt skönt. Jag har faktiskt blivit brun, I LIKE IT! Efter det har tiden bara rullat på, jag har packat, tagit mig en låååång dusch och bara varit hemma. Man behöver en sån här lördag ibland också. Vid fem kom min bästavän Elin hit och jag har saknat henne så, kommer inte hinna träffa henne innan jag åker sen, det suger. Kommer inte hinna träffa Jennie innan jag åker heller, bajs. Fick sms ifrån underbara Jikar idag också, jag saknar henne E X T R E M T. Imorgon ska jag fira jul med min underbara släkt ifrån mammas sida, helt awesome. Jag älskar julkänslan med tända ljus överallt, snö utanför fönstret och tomeluva på huvudet, då man får göra sig lite extra fin. Nej, klockan börjar bli mycket och sängen kallar på mig, den saknar nog mig skulle jag tro. Vi hörs imorgon. HAJDO.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0