Smyger till mig ett inlägg :$

Jessica här, jag kände för att göra ett inlägg på Sandras blogg när jag ändå smitit in här ;) Till att börja med vill jag säga att jag är riktigt glad som börjat snacka med henne. För hon är toppen, klockren rakt igenom. Hon är jätte lätt att snacka med & vi har faktiskt kommit på att vi är som tvillingsjälar.

På jullovet är det du & jag och det ska bli så himla underbart. Jag ser verkligen fram emot att få träffa dig, att få träffa en sån underbar person som du. & som dom flesta redan vet, Sandra är bäst! Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum, hoppas jag inte tråkade ut er alltför mycket. 

världens finaste tjej.


Kommentarer
Postat av: e ♥

sv: oh tusen tack & detsamma fina du! ((:

2010-12-12 @ 16:59:37
Postat av: madeleine

tack så hemskt mycket gulliga du!:)

ser också att du bor i örebro, då har vi något gemensamt! kram

2010-12-12 @ 17:21:47
Postat av: erica

tack du med ! :)

2010-12-12 @ 18:18:56
Postat av: emmi

Var med i min tävling om att vinna örhängen, julkort och en länkning! Du har tills den 15:onde december på dig.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment

Kram fashiontwisted

2010-12-12 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0