SJUK, igen..

Ja, rubriken kan ju tala för sig själv. Vaknade upp i morse och kände mig inte alls bra, gick iväg till praon och ingenting gick som det skulle. Jag skäms!! Vi fick sluta vid ett och jag la mig framför tv och satte på en film, den var faktiskt grymt bra. Nu sitter jag här igen, blir en lugn kväll. Bara lite läskigt att vara ensam hemma, det är en grej jag hatar.. Nu ska jag fixa lite med musik och sedan skriva packningslista, bara ÅTTA DAGAR KVAR NU! Obeskrivlig längtan. Vi hörs. PUSS.

JULMUST & TOFFIEE ÄR BÄST RÄDDNINGEN NÄR MAN ÄR SJUK!



Kommentarer
Postat av: adam

hej sandraaa:d

2010-12-13 @ 21:39:20
Postat av: emma leijon

sv: jag vet att vin inte känt varandra länge. Men den här vänskapen vi har, den är otrolig. Och självklart ska vi bygga på den!

Du är helt underbar, jag älskar dej vännen.

Jag vill aldrig förlora dej, du är värd för mycket!

<3

2010-12-14 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0