SJUK CHEY.

Stannade hemma från praon idag, mår verkligen inte bra. Det är sinnessjukt  att jag åker om mindre än en vecka, jag längtar så. Bara komma bort härifrån, speciellt från alla problem. Som min mamma sa till mig igår när jag var helt förstörd "gumman, vi får stå ut & kämpa tillsammans, det ska bli skönt att komma bort från verkligheten ett tag". Jag måste nog ha världens bästa mamma. Eller inte nog, jag har det. Imorgon så åker min underbara vän Jikar utomlands också, så kommer inte kunna prata med henne på ungefär två veckor, surt. Igår var det iallafall avslutning på konfirmationen, det var tragiskt att vi inte kommer träffas på ungefär tre hela veckor, B A J S ! Det var iallafall roligt, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, fråga mina vänner, jag kunde inte ens prata! Nej nu börjar jag bli trött, dags att sätta på en film och bara koppla av. Vi hörs, när vi hörs. PUSS.


- Someday you will wake up, and find that you missing me.


Kommentarer
Postat av: meliie

Jultävling! Skicka något juligt till mig, en dikt, en bild du tagit själv eller kanske en film så är du med och tävlar :) Vinnaren får reda på vinsten själv :) kram

2010-12-15 @ 21:28:35
Postat av: Elin Kanervisto

sv: äre nån som är vacker så är det du hjärtat!<3<3<3

2010-12-15 @ 22:50:15
Postat av: Elin Kanervisto

sv: äre nån som är vacker så är det du hjärtat!<3<3<3

2010-12-15 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0