SANDRA HJÄRTA MJÖLK.

Jag somnade tidigt förut, därför vart det ingen bloggning igår. Idag har det varit fullt upp, eller ja. Vi kan vända på det, hur lugnt som helst. Samma sysslor som igår, fast jag fick sluta klockan två. Då kom Jikar och Serina, vi drog runt lite på väster, vi hälsade på Martin också, han var så gullig i sina pizzakläder. Efter det drog jag hem och då kom Louise, vi hann bara prata lite innan vi vandrade iväg till konfirmationen. Den var lika bra som vanligt, om inte bättre. Sedan åkte jag hem, kollade på paradise hotell sedan duschade jag och nu sitter jag här, ännu en gång. Känns som ett rörigt inlägg, men det var iallfall min lilla dag. Nu ska jag snart sova, ska vara lite social på msn först. Men jag hör av mig imorgon, det kan jag lova er. HAJDO.

Inte bra bild, men den får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0