Mindre än 24 timmar kvar.

Hade fått en kommentar där det var en person som undrade vart jag skulle jag skulle åka, och svaret är att jag ska åka till teneriffa! :D Det var det vanlig skoldag precis som vanligt, saknat min underabara klass. Efter skolan gick jag iväg till solariumet och låg där en halvtimme, underbart. Sedan mötte jag Louise, Karro och Anna och bytte lite saker, kommer sakna Louise. Eller inte bara henne, utan alla mina allra bästa vänner. Efter det åkte jag mamma, syster och Kjell till kyrkogården och önskade mormor och morfar en god jul. Sen åkte vi runt lite och så, det var mysigt det med. Nu har jag precis packat väskan med kläder, ska packa allt annat nu och sedan ska jag duscha. Det är sinnesjukt att vi åker imorgon, alltså om mindre än 24 timmar. Nej, ska sätta fart nu. Vi hörs senare. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0