JAG BER OM URSÄKT.

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men tiden räckte bara inte till. Jag praoade som vanligt, samma sysslor som dagarna innan. Jag trivs bra! Efter praon åkte jag hem direkt och efter det upp på stan med mamma & Kjell, fick med mig lösnaglar, ett nytt nagellack, ett hårspänne typ och en parfym. Lite smått, men ändå nödvändigt. Efter stan åkte jag bara hem och vände, sedan åkte jag på hockey med min syster. Jäklar rent ut sagt, vilken härlig match. Dom vann mot serielednade växsjö med 5-2 och i tredje perioden blev fyra växsjö spelare utvisade, har nog aldrig sett en sådan arg domare. När jag kom hem så duschade jag, kollade på paradise hotell på datan. Inte dom rätta som är kvar.. Iallafall, sedan så somnade jag. Idag försov jag mig, lyckat. Vaknade tjugo i åtta, så sminkade mig snabbt & fixade håret och sprang sedan iväg till Vardagsrummet. Idag har jag fått lagat mat, lärt mig kassan och serverat. Det har varit en jobbig dag, på hög nivå. Efter skolan gick jag iväg till Brittmarie och färgade mitt hår, så nu är jag blond igen. Trivs halft, inte helt faktiskt. Men det blir väl bättre med tiden. Ikväll blir det en lugn hemma kväll, det behövs inför min underbara helg. Jag hör av mig lite senare. HAJDO.


Jag saknar dig min underbara vän, jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0